Frem på instrumentbrættet i den firehjulede toner pludselig en lille lampe, som man aldrig har set før - og lidt urolig bliver man jo altid.
Det viser sig at være en stiliseret tegning af en lille el-pære med et udråbstegn i.
Meget lidt pænt kan man sige om den særdeles fyldige instruktionbog, som i sin tid er fulgt med bilen - for heller ikke den er til nogen hjælp.
Af en eller anden grund tror de, der udfærdiger den slags instruktionsbøger, at man er interesseret i en gennemgang af hele bilen, hvor man egentlig har brug for en hurtig oversigt over symboler og forklariner på dem.
Man blader febrilsk frem og tilbage i den tykke bog og leder især efter en oversigt - noget, der kan lede en fra hele bilen og instrumentbrættet til tegningen af el-pæren med udråbstegnet.
Efter et døgn med tændt el-pære overgiver bilen sig, siden man nu ikke selv har fattet budskabet.
Frem på instrumentbrættet toner nu en forklaring: "Kontrollér drejelys!".
På længere sigt får vi bilister helt sikkert mange andre ting at vide via instrumentbrættet:
"Kontrollér dæktryk på venstre baghjul" (gerne suppleret med en forklaring på, hvor meget der skal pumpes i).
Og hvorfor ikke:
"Sæt farten ned! Vejledende bøde: 3500 kroner".
Jeg ser muligheder...